Wednesday 19 March 2014

An Introduction of The Owner

Halo, Perkenalkan saya Made Ngurah Adhiwangsa Wigraha atau biasa dipanggil Adhiwangsa. Saat ini saya sedang menempuh pendidikan S1 di jurusan Teknik Geodesi Universitas Gadjah Mada Yogyakarta. Saya berasal dari pulau seberang yakni pulau seribu pura yang terkenal dengan nama Pulau Bali. Saya bangga bisa menempuh studi disini dan melalui blog ini, saya mencoba berbagi apapun yang saya miliki dan semoga bermanfaat bagi para pembaca sekalian. Nantikan postingan saya selanjutnya. Terima Kasih... (^_^)
 
Hello, Well..please welcome me to this blog. My name's Made Ngurah Adhiwangsa Wigraha a.k.a Adhiwangsa. This time I've been pursuing my undergraduate degree in Geodetic Department of Gadjah Mada University in Yogyakarta. I come from Bali Island which is known as a beautiful island. I'm really proud being able to study here and through this blog, I'll try to share whatever that i have and hopefully it can be used to everyone who visit this ordinary blog. Please wait my newest entry soon. Thanks for your attention. (^_^)


Visit my facebook account https://www.facebook.com/adheewangza 
and if you don't mind, follow my twitter account https://twitter.com/adhiwangsa 



 
 

No comments:

Post a Comment